CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 15 December 2010

para pemusnah facebook yg terhormat


kehadapan kawan-2 ku yg ku sanjungi   ,

     wahai kawan-2 , sedarlah bahawa dunia ini semakin tua . tp masih ada lg pemusnah-2 negara yg tidak bertauliah sedang memporak perandakan satu laman sosial iaitu Facebook . adalah menjadi satu adat di Facebook bahawa para pengguna sering mencuri ataupun pada istilah saitifiknya ''copycat'' yg semakin berleluasa . WTF ? apakah mereka-2 ini tidak mempunyai wajah yg suci lg murni ? dan mungkinkah wajah-2 mereka ini seperti gambar yg tertera di atas ? Masyaallah ! sedarlah wahai manusai bahawa kegiatan seperti ini tidak mendatangkan sebarang faedah malah mendatangkan kebencian kepada anda .

    tidakkah anda berasa bersalah atas perbuatan bodoh yg telah anda lakukan ? adalah menjadi satu kesalahan jika mengambil sesuatu benda tanpa kebenaran tuannya sendiri . tidakkah anda terfikir akan hal itu ? apa ke lancau la anda anda ni ! atas sebab inilah negara tidak berkembang maju . wajarkah golongan seperti ini dibiarkan ? oh no no no....

     apakah sebenarnya tujuan anda mencuri gambar saya di Facebook ? adakah anda membenci saya ? iri hati ? dengki ? hati busuk ? usus terburai ? (apa aku merepek) kalaulah ada di kalangan anda yg tidak berpuas hati dgn saya , silakanlah wall & msg & IM saya di Facebook . bukan dgn cara mencopy gambar-2 saya yg agak sakai itu .  kasihanilah saya kerana ramai pengguna Facebook sering bertanyakan tentang account saya yg berlambak . dan mereka sering keliru akan hal ini . 

   cerminlah wajah anda dan lihatlah betapa indahnya anugerah Tuhan yg telah dikurniakan kepada anda . apa anda tidak bersyukur dgn itu ? astaga ! manusia manusia . ingin saya tegaskan di sini bahawa berhentilah segera menjadi pemusnah Facebook yg terhandal . kalau diizinkan , ingin sekali saya menyula lubang bontot anda yg hancing itu . oh tidak... sekali lagi saya merayu , tolong lah hentikan kekejaman ini .

   ingin saya nyatakan disini bahawa saya hanya mempunyai 3 account Facebook iaitu , GWEN STEFINIE , GWEN STEFINIE II , FINIE AFFENS . yg selebihnya fake ! jgn pernah sesekali add golongan-2 lahanat ini . sesungguhnya mereka tidak tahu menghargai kurniaan Tuhan . segeralah bertaubat wahai babi-2 , anjing-2 . mudah mudahan anda mendapat petunjuk pada suatu hari kelak . AMIN :/

http://www.facebook.com/gstefinie

http://www.facebook.com/hakciptaterpelihara

http://www.facebook.com/faffens




-wrote by Finie-

0 comments:

Post a Comment