CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 18 January 2011

capital A

16/01/2011 iaitu pada hari Ahad , aku dgn rasminya telah ditaken oleh seorang mamat ni yg aku selalu panggil dia 'Apek' kt fb . fikir lah sendiri . haha . aku tak letak pic dia kat sini sebab nanti aku takut dia ada masalah dgn karier dia tu . okay la aku tak kisah . tak penting sgt pn semua tu . yg penting aku syg dia , dia syg aku . aww <3 hoho . aku kena tanggung risiko sikit la couple dgn dia tu sebab dia a***** kan . its okay . sabar2 :)

semalam dia call aku . alamek sedap sungguh suara . sebelum ni pn penah dengar jugak tp semalam lain sikit kot . hehe . bie bie , manja betol lah kau ni . saya suka saya suka ! bie iloveyou sampai syurga lah faham tak ? faham ? okay good boy :) haha . bie sekali kau curang , rollercoaster i sumbat dlm mulut you bie . dengar tu ? haha . comel pulak dia ni bila aku tengok dlm tv tu . kan Dyla kan ?

APEK , YOU'RE MINE :)




P/S :



0 comments:

Post a Comment