CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 January 2011

hello i'm back !

SERONO: mcm babi tak babi jea kena tinggal dgn berok yg agak handsome jugak la . katanya dah ada awek baru . mcm la aku kesah . tp kesah jugak la sikit2 tu . haha . nothing to say , thankyou so much la eh . tu jea yg boleh aku cakap . kau , blah blah !

RELAKS : okay lepas kena game tu kan , aku maleh nak online lg . frust tahap anak babi kena bakar hidup2 dah aku rasa . pg tenangkan fikiran kat gua jap . hoho . kejap2 org tu call tanya asal tak on . kejap2 org tu text tanya soalan yg sama . tension babi . paham ? okay thanks . pastu kan . emm pastu apa ? entah . haha .  tergerak hati aku nak online fuckbook ni .




NHANDPHONE : baru jea tadi aku jual hp kesayangan aku kat cina perut buncit tu . fedup betol aku . bila sms org tu , tak pernahnya reply . dah lama aku tengok perangai dia . org dah ada awek , mcm tu la kan . dah tak pandang dah org ni siapa . okay la weh . lepasni aku takkan batak dgn mana2 laki dah . penat betol . hp pn dah takda . senang sikit nak hidup . jadi kuno jap . takyah susah2 nak bazirkan duit topup sana sini . takyah jugak nak sakit hati segala . 20 tahun lg aku pakai balik hp . time tu bb pn dah turun harga jd RM 9.90 . pastu beli satu dapat percuma lg satu . best best ! HAHA .

0 comments:

Post a Comment