CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 25 December 2010

''sahabat''


hey my LOVELY friends ! topik aku sekarang ialah ''sahabat'' . yeah ! sahabat . tp perangai mcm setan . sapa suruh ? korang nak ngutuk2 aku kenapa ? tak puas hati ? sbb aku cantik sgt ?  comel ? lawa ? hah , mai wall aku . cakap sndiri tak boleh ? yg nk tubuhkan gang mengutuk tu apa masalah hampa ? agak kebabian betol . gossip girls la kononnya . deyy piirahhhh ! tak masuk melodi pun wei .

setakat kutuk aku kat fb apalah sgt wahai kawan2 ku . sapa peduli ? jahanam punya kawan . nak jea aku kiss kiss mulut hampa yg mcm longkang tu . and you know what ? you make me so famous la tapir2 sekalian . thank again jyeahh . kutukan anda amat dihargai . assalamualaikum :)



-wrote by Finie-

0 comments:

Post a Comment